Pregled košarice

Nema proizvoda u košarici.

Delomičan iznos

Dostava i porez dodaju se prilikom naplate.

0,00 
Na blagajnu Nastavite kupovati

CERTIFICIRANI PROIZVODI

KONKRETNI REZULTATI

SVJETSKI PRIZNATI

PROFESIONALNA KOZMETIKA

Opći uvjeti poslovanja HL Always Active Hrvatska

~ Dobrodošli na našu web stranicu i web trgovinu ~

1. Uvod

Prije nego što počnete koristiti naše usluge, ljubazno vas pozivamo da pažljivo pročitate opće uvjete poslovanja. Molimo vas da imate na umu da se korištenjem određenih funkcija naše web stranice, poput registracije, naručivanja usluga i/ili proizvoda, smatra da se slažete s ovim općim uvjetima. Zahvaljujemo vam na povjerenju i radujemo se suradnji.

Opći uvjeti poslovanja sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o zaštiti osobnih podataka, Zakonom o obaveznim odnosima, Zakonom o vlastništvu i drugim stvarnim pravima, preporukama Hrvatske gospodarske komore, Zakonom o elektroničkoj trgovini te međunarodnim kodeksima internetskog i elektroničkog poslovanja.

Zadržavamo pravo izmjene općih uvjeta bez prethodne najave javnom objavom na web stranici. Promjene su obvezujuće, stoga preporučamo da redovito pregledavate opće uvjete i upoznate se s njima.

2. Tko smo

Web stranicom i web trgovinom hl-labs.hr upravlja poduzeće:

  • kratki naziv: Estetic Locus d.o.o.
  • adresa: Rozmanova ulica 29
  • grad: Krško
  • poštanski broj: 8270 Krško
  • matični broj: 9431250000
  • ID br. za PDV: SI14615231
  • uključeno u sistem OSS (oporezivanje prodaje dobara na daljinu)
  • transakcijski račun: IBAN SI56 0284 3026 6394 287 otvoren kod NLB d.d.
  • registracijsko tijelo: Okružni sud Krško
  • SRG br.: 2023/24285
  • datum upisa: 05.07.2023
  • temeljni kapital: 40.829,09 EUR
  • djelatnost: G46.450 – Veleprodaja parfema i kozmetike
  • e-mail adresa: info@hl-labs.hr
  • telefonski broj: +385 98 99 24 004

(u daljnjem tekstu: pružatelj usluga, prodavatelj), koja je uvoznik i distributer kozmetike HL.

3. Dostupnost informacija

Pružatelj usluga obvezuje se osigurati:

  • podatke o identitetu pružatelja usluga (naziv i adresu tvrtke te porezni broj)
  • kontaktne podatke koji omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, telefon, itd.)
  • informacije o ključnim karakteristikama proizvoda i usluga u ponudi
  • informacije o dostupnosti proizvoda i usluga
  • uvjete dostave proizvoda i izvršenja usluga, uključujući mjesto i rok dostave
  • informacije o načinima plaćanja
  • podatke o vremenskoj valjanosti ponude (ako je ponuda vremenski ograničena)
  • informacije o načinu i roku u kojem je moguće odustati od kupnje i uvjetima za odustajanje
  • informacije o mogućnosti povrata proizvoda, troškovima povrata i odgovornosti za troškove
  • informacije o postupku reklamacija i pritužbi
  • privatnost i zaštitu osobnih podataka
  • način i nadležnost za rješavanje sporova

Za sve dodatne informacije ili objašnjenja dostupni smo putem e-mail adrese info@hl-labs.hr i telefonskog broja +385 98 99 24 004 tijekom radnog vremena navedenog na web stranici.

4. Ponuda

Web stranica je namijenjena predstavljanju brenda HL. Svi sadržaji su neobvezujući, isključivo informativne prirode i ne zamjenjuju stručne konzultacije.

S obzirom na prirodu poslovanja, sadržaji se često i brzo mijenjaju i ažuriraju, što može dovesti do pogrešaka. Ako primijetite grešku, molimo vas da nas o tome obavijestite putem e-maila info@hl-labs.hr ili telefonskog broja +385 98 99 24 004. Sve pogreške nastojat ćemo ispraviti u najkraćem mogućem roku.

4.1 Radionice i druge oblici edukacija

Radionice su profesionalne edukacije strukturirane po segmentima i namijenjene obuci naših partnera koji koriste HL kozmetiku u profesionalne svrhe. Cilj radionica je upoznavanje s HL kozmetičkim proizvodima i protokolima za njihovu primjenu pri izvođenju kozmetičkih usluga.

Sudjelovanje u početnoj ili uvodnoj radionici I. uvjet je za stjecanje statusa partnera, čime se omogućuje pristup daljnjim radionicama, kupnji HL kozmetike i drugim pogodnostima.

Napredne radionice namijenjene su isključivo partnerima i pokrivaju različita područja primjene HL kozmetike te edukaciju o rješavanju različitih problema kože primjenom specijaliziranih pristupa i tehnika.

Radionice i drugi oblici edukacija dijele se po vrstama: grupne (uživo i online), individualne, sezonske ili trendovske, a prema dogovoru moguće je organizirati i prilagođene radionice.

Sadržaji, lokacije i termini redovito se ažuriraju na web stranici te se sudionicima dostavljaju putem e-maila.

4.2 Proizvodi

Svi kozmetički proizvodi iz ponude originalni su HL proizvodi i osigurani su izravno od proizvođača.

Kozmetički proizvodi HL imaju odgovarajuću sistemsku nomenklaturu (INCI) usklađenu s EU zakonodavstvom, pravilno su prijavljeni u CPNP sustavu te su u potpunosti prikladni za prodaju u Republici Hrvatskoj (EU).

HL proizvodi razvrstani su unutar linija prema sastojcima, učincima i usmjerenosti na rješavanje stanja kože, s iznimkom POSM linije, koja obuhvaća promotivne proizvode i pribor za apliciranje.

Sastojci, svojstva i namjena svakog pojedinog proizvoda navedeni su na web stranici, u web trgovini, u katalogu i u namjenskim publikacijama, kao i na deklaraciji samog proizvoda, gdje je također naveden i rok njegove upotrebe.

Svaki HL kozmetički proizvod prikladan je i siguran za upotrebu unutar 6 (šest) mjeseci nakon otvaranja, osim ako nije drugačije navedeno.

HL kozmetika, prema načinu upotrebe, dodatno se dijeli na:

  • proizvode za profesionalnu upotrebu (označene oznakom PRO), isključivo namijenjene partnerima za stručno izvođenje estetskih usluga u za to predviđenim prostorima (salon, lječilište, ordinacija, estetska kirurgija)
  • proizvode za kućnu upotrebu (bez oznake), namijenjene krajnjem korisniku za osobnu njegu u kućnom okruženju

Vidljivost i kupnja HL kozmetičkih proizvoda za profesionalnu upotrebu (PRO) omogućena je isključivo partnerima, stoga sve zainteresirane krajnje korisnike koji ih žele isprobati pozivamo da stupe u kontakt s jednim od naših partnera, navedenih na web stranici.

Pružatelj usluge jamči kvalitetu robe i odgovara za eventualne pritužbe ili posljedice koje bi mogle nastati pri upotrebi proizvoda ili usluga, ali samo u slučajevima kada se HL kozmetika koristi u skladu s propisima te kada se korisnici pridržavaju preporučenih doza i uputa za uporabu.

5. Postupak registracije i prijava

Postupci registracije za partnera i korisnika razlikuju se prema sadržaju i traženim podacima potrebnima za nedvosmislenu identifikaciju pojedinca.

5.1 Registracija partnera

Partner može postati kandidat koji je pravna osoba registrirana za kozmetičku, zdravstvenu ili srodnu obrazovnu djelatnost u Republici Hrvatskoj. Kandidat mora obaviti postupak registracije na web stranici te sudjelovati i uspješno završiti početnu ili uvodnu radionicu I.

Registracijom, kupnjom ili upisom, partner daje suglasnost i slaže se da pružatelj usluga do opoziva pohranjuje, obrađuje i koristi osobne podatke navedene u registracijskom obrascu za sljedeće svrhe: telefonsko, pisano i elektroničko obavještavanje o novostima i ponudama, pozive na događaje, segmentaciju klijenata, anketiranje i statističku obradu podataka.

5.1.1 Postupak registracije kandidata za partnera

Kandidat za partnera provodi postupak registracije putem obrasca na web stranici.

Nakon podnošenja registracijskog obrasca, kandidat odmah prima potvrdu o registraciji, a najkasnije u roku od 3 (tri) radna dana dobiva privremenu korisničku lozinku koju mu pružatelj usluga naknadno šalje na e-mail adresu navedenu u registracijskom obrascu. Privremenu lozinku kandidat mijenja prilikom prve prijave prema pravilima postavljanja lozinke.

Kandidatova e-mail adresa i primljena lozinka čine prijavne podatke te ga nedvosmisleno identificiraju i povezuju s unesenim podacima. Registracijom kandidat potvrđuje i jamči da ispunjava sve uvjete navedene u točki 5.1 Registracija partnera.

Pružatelj usluga zadržava pravo odbiti kandidata za partnera ako utvrdi nesklad između registracijskih podataka i uvjeta partnerstva, o čemu će odbijenog kandidata obavijestiti.

Uspješnom i potvrđenom registracijom kandidat za partnera stječe pravo na pristup radionicama te kupnju svih proizvoda u web trgovini, osim onih proizvoda koji zahtijevaju dodatna specijalizirana znanja za upotrebu i čija je kupnja uvjetovana pohađanjem namjenske radionice.

Nakon uspješne registracije, kandidat se prijavljuje i u izborniku Radionice pronalazi odgovarajući dostupni termin za početnu ili uvodnu radionicu I., na koju se prijavljuje kupnjom. Kupnja se može izvršiti putem predračuna ili platnim karticama.

Najkasnije u roku od 3 (tri) dana pružatelj usluga će kontaktirati kandidata i dostaviti mu daljnje upute o provedbi uplaćene početne ili uvodne radionice I.

Nakon sudjelovanja i uspješnog završetka uvodne ili početne radionice I., kandidat stječe status partnera i time pravo sudjelovanja u svim radionicama, pristup stručnim materijalima, kupnju HL kozmetike te pripadajuće pogodnosti opisane u točki 6. Partnerove pogodnosti.

5.2 Registracija korisnika

Korisnikom može postati svaka fizička ili pravna osoba s privremenim ili stalnim prebivalištem i dostavnom adresom u Hrvatskoj, koja obavi registraciju putem za to predviđenog registracijskog obrasca i želi kupovati HL kozmetičke proizvode za kućnu njegu te pritom ostvarivati pogodnosti definirane u točki 7. Pogodnosti registriranog korisnika.

Registracija korisnika nije uvjet za kupnju HL proizvoda za kućnu njegu.

5.2.1 Postupak registracije korisnika

Registracija je jednostavna i provodi se putem obrasca na web stranici. Postupak registracije zahtijeva unos sljedećih podataka:

  • važeće e-mail adrese
  • korisničkog imena
  • lozinke za potvrdu identiteta i pristup korisničkom računu
  • podataka o prebivalištu

Nakon provjere i potvrde unesenih podataka, na unesenu e-mail adresu bit će poslana potvrda o registraciji.

Pružatelj usluga zadržava pravo odbiti registraciju ako utvrdi nesklad između registracijskih podataka i uvjeta registracije korisnika navedenih u točki 5.2 Registracija korisnika.

Korisnikova e-mail adresa i primljena lozinka čine prijavne podatke te ga nedvosmisleno identificiraju i povezuju s unesenim podacima.

Registracija korisnika omogućuje, osim kupnje HL kozmetičkih proizvoda za kućnu njegu, i niz dodatnih pogodnosti opisanih u točki 7. Pogodnosti registriranog korisnika..

5.3 Zaboravljena ili promjena lozinke

Svim registriranim korisnicima uvijek je omogućeno resetiranje ili »Promjena lozinke«.

U slučaju zaboravljene lozinke za prijavu, moguće je izvršiti resetiranje lozinke i prije same prijave. Dovoljno je odabrati opciju “Resetiraj lozinku” i unijeti e-mail adresu, na koju će biti poslana poveznica za resetiranje lozinke.

Također, promjena lozinke uvijek je dostupna u izborniku “Moj račun > Podaci računa“, gdje se lozinka može promijeniti neograničen broj puta.

Prilikom svake promjene ili resetiranja lozinke, preporučuje se da lozinka bude sigurna te sadrži najmanje 8 znakova, uključujući barem jedno malo i jedno veliko slovo te barem jedan broj.

U slučaju bilo kakvih nejasnoća ili poteškoća s registracijom, prijavom ili promjenom lozinke, molimo vas da nas kontaktirate putem e-mail adrese info@hl-labs.hr ili telefonskog broja +385 98 99 24 004 tijekom radnog vremena navedenog na web stranici.

6. Partnerove pogodnosti

Partner uživa posebnu stručnu podršku i poslovne pogodnosti koje pružatelj usluga omogućuje, a među njima su:

  • pristup stručnim materijalima u obliku brojnih protokola za profesionalnu njegu, kao što su atraumatsko čišćenje kože, njega kože s aknama, anti-age tretmani, hiperpigmentacija, osjetljiva koža i mnogi drugi – sezonski usklađeni
  • stručna podrška pri radu s klijentima
  • mogućnost individualnih stručnih konzultacija (1:1) na temu po izboru partnera
  • marketinška podrška u promociji HL kozmetike kod partnera
  • kupnja HL kozmetike po posebnim partnerskim cijenama i uvjetima sukladno odredbama pružatelja usluga
  • pohrana adresa i dostavnih podataka
  • slobodan odabir mjesta dostave (unutar Republike Hrvatske)
  • pohrana podataka o kartičnim plaćanjima i njihova opcionalna upotreba pri kupnji
  • pregled povijesti prethodnih kupnji
  • slobodno dodavanje ili uklanjanje omiljenih proizvoda
  • pravovremeno primanje obavijesti o novostima
  • sudjelovanje u mjesečnim promotivnim akcijama
  • ekskluzivni pozivi na partnerske događaje i okupljanja
  • sudjelovanje u marketinškim promocijama
  • sudjelovanje u programu vjernosti

7. Pogodnosti registriranog korisnika

Registrirani korisnik uživa sljedeće pogodnosti:

  • pohrana adresa i dostavnih podataka
  • slobodan odabir mjesta dostave (unutar Republike Hrvatske)
  • pohrana podataka o kartičnim plaćanjima i njihova opcionalna upotreba pri kupnji
  • pristup pregledu prethodnih kupnji
  • slobodno dodavanje ili uklanjanje omiljenih proizvoda
  • pravovremeno primanje obavijesti o novostima
  • sudjelovanje u promotivnim akcijama
  • sudjelovanje u marketinškim promocijama
  • sudjelovanje u programu vjernosti

8. Web trgovina

Web trgovina otvorena je svaki dan, 24 sata dnevno, tijekom cijele godine.

U njoj možete birati između različitih HL kozmetičkih proizvoda, razvrstanih prema više kriterija:

  • prema linijama koje predstavljaju svrhu
  • prema proizvodima unutar linija
  • prema ciljanoj njezi
  • prema tipu proizvoda
  • prema namjeni i načinu upotrebe
  • prema tipu kože
  • prema djelovanju

Proizvod se može jednostavno pronaći pomoću pretraživača (ikona povećala u gornjem desnom kutu) unosom željenog pojma, poput naziva ili šifre proizvoda.

Zbog različitih tehničkih razloga, poslovanje putem web trgovine ili čak pristup trgovini ponekad može biti onemogućen. Stoga pružatelj usluga zadržava pravo da:

  • ograniči ili potpuno obustavi prodaju određenih ili čak svih proizvoda na određeno ili neodređeno vrijeme
  • ograniči ili potpuno obustavi pristup web trgovini na određeno ili neodređeno vrijeme

U ekstremnim slučajevima, ovo se može dogoditi i bez prethodne obavijesti.

9. Cijene proizvoda

Cijene proizvoda u web trgovini izražene su u valuti Euro (€). Označene su kao Maloprodajna cijena koja uključuje 25% porez na dodanu vrijednost (PDV). Vaša cijena s uključenim PDV-om od 25% predstavlja cijenu rezerviranu za vas u trenutku kupnje i može biti jednaka maloprodajnoj cijeni ili umanjena za eventualne pogodnosti u obliku popusta u trenutku kupnje (npr. tijekom trajanja promotivne akcije).

Proizvodi za profesionalnu upotrebu i njihove pripadajuće cijene vidljivi su isključivo prijavljenim partnerima.

Zadržavamo pravo promjene asortimana i cijena bez prethodne obavijesti. Za sve narudžbe vrijede trenutno važeće cijene u trenutku kupnje. Prilikom kupnje uzimat ćemo u obzir cijenu koja vrijedi na dan potvrđene narudžbe.

10. Popusti

Pružatelj usluga omogućuje posebne popuste u obliku promotivnih akcija, kupona, rasprodaja, poklon bonova, darova, programa vjernosti i nagradnih igara.

Popust možete iskoristiti za kupnju u skladu s uvjetima trajanja popusta. Ako nije izričito navedeno drugačije, popusti se ne mogu kombinirati, naknadno iskoristiti niti zamijeniti za novčanu protuvrijednost.

10.1 Akcije

Pružatelj usluga povremeno omogućuje kupnju određenih proizvoda po promotivnim cijenama ili s popustom. Različite akcije (promocije i druge marketinške aktivnosti) bit će jasno označene kao takve. Također, ponuda proizvoda na koje se akcija odnosi bit će jasno naznačena, kao i pravila sudjelovanja. Akcije će biti objavljene putem e-mail obavijesti, na web stranici pružatelja usluga te u izborniku “Moj račun” (samo za registrirane i prijavljene korisnike).

10.2 Kuponi

Radi promocije HL kozmetike, pružatelj usluga omogućuje kupnju putem posebnih kupona ili promotivnih kodova s popustom, koji se mogu dobiti na različite načine: od naših partnera, putem e-mail obavijesti, SMS-a, letaka, društvenih mreža itd.

Kupon ili promotivni kod donosi pogodnost pri kupnji i vremenski je ograničen. Pravila korištenja određena su prilikom objave kupona ili promotivnog koda. Unos kupona moguć je pri kupnji proizvoda i mora se unijeti u za to predviđeno polje prije završetka online narudžbe. Naknadno korištenje kupona ili promotivnih kodova nije moguće i neće biti uzeto u obzir.

Ako kupac iskoristi kupon ili promotivni kod, ali kasnije samostalno otkaže narudžbu, više nema pravo na novu pogodnost iz istog kupona ili promotivnog koda.

Primjer: korisnik izvrši narudžbu unosom promotivnog koda koji je vremenski ograničen. Zatim se predomisli i otkazuje već poslanu narudžbu. Nakon isteka vremenskog ograničenja želi ponovno iskoristiti kod u novoj narudžbi, što mu je onemogućeno i ne može dovršiti narudžbu dok ne ukloni kod.

10.3 Rasprodaje

Rasprodaje su vremenski i količinski ograničene ponude određenih proizvoda, koje pružatelj usluga omogućuje po posebnoj sniženoj cijeni. Proizvodi na rasprodaji jasno su označeni, kao i pravila sudjelovanja u rasprodaji. Rasprodaje će biti objavljene putem e-mail obavijesti, na web stranici pružatelja usluga te u izborniku “Moj račun” (samo za prijavljene korisnike).

10.4 Poklon bonovi

Poklon bon služi kao sredstvo plaćanja za jednokratnu kupnju proizvoda u vrijednosti naznačenoj na bonu, isključivo unutar razdoblja njegove valjanosti.

Ako je vrijednost kupnje veća od vrijednosti poklon bona, kupac je dužan nadoplatiti razliku pružatelju usluga. U slučaju da je vrijednost kupnje manja od vrijednosti poklon bona, razlika se ne vraća u nikakvom obliku.

Kupnjom i/ili iskorištavanjem poklon bona, kupac i/ili korisnik prihvaća opće uvjete poslovanja. Za djelomično ili potpuno neiskorišten, istekao, ukraden, izgubljen ili uništen poklon bon, kupac niti korisnik nemaju pravo na povrat ili kompenzaciju u bilo kojem obliku. Poklon bon nije moguće zamijeniti za gotovinu niti djelomično ni u cijelosti.

10.5 Darovi

Korisnike, pretplatnike na e-obavijesti, partnere i sve koji nas prate često nagrađujemo posebnim promocijama. Jedna od takvih promocija su darovi koje korisnik dobiva prilikom kupnje iznad određenog iznosa.

Uvjeti, uključujući minimalni iznos kupnje i mogući darovi, uvijek su jasno navedeni. Ako korisnik iskoristi takvu promociju, u slučaju povrata kupljenog proizvoda (djelomično ili u cijelosti) također mora vratiti i dar, osim ako preostala vrijednost kupnje i dalje premašuje prag određen za dar ili ako korisnik vraćeni proizvod zamijeni za drugi proizvod.


Primjer: kupac dobije poklon uz kupnju iznad 100 € (bez troškova dostave). Ukupna kupnja iznosi 150 €, čime dobiva poklon. Zatim želi vratiti proizvod u vrijednosti od 60 €. Ukupna vrijednost kupnje tada iznosi 90 €, što znači da više nema pravo na poklon i mora ga vratiti zajedno s vraćenim proizvodom. Umjesto povrata novca i poklona, može zamijeniti vraćeni proizvod za drugi proizvod minimalne vrijednosti od 10 €.

10.6 Program vjernosti

Naše vjerne registrirane korisnike i partnere dodatno nagrađujemo programom vjernosti. To je sustav nagrađivanja naših najvjernijih kupaca. Program vjernosti opisan je posebno i dostupan je pod nazivom “Program vjernosti” na web stranici hl-labs.hr.

10.7 Nagradne igre

Pružatelj usluga povremeno organizira nagradne igre, koje mogu biti u potpunosti provedene od strane pružatelja usluga ili u suradnji s partnerima.

Svaka nagradna igra bit će jasno objavljena svim sudionicima s pravom sudjelovanja, kao i njezino trajanje, pravila i uvjeti te način preuzimanja nagrade.

Isplata nagrade u novčanoj protuvrijednosti, prijenos nagrade na treću osobu od strane dobitnika ili bilo kakva zamjena nagrade nije moguća.

Pružatelj usluga dužan je u ime dobitnika, u skladu sa Zakonom o porezu na dobit, platiti akontaciju poreza na dobit u visini od 25% od objavljene bruto vrijednosti nagrade, ako ta vrijednost prelazi 42,00 € ili ako ukupna vrijednost nagrada koje dobitnik primi od pružatelja usluga prelazi 84,00 € u jednoj godini. U tom slučaju, prije dodjele nagrade bit će potrebna porezna identifikacijska brojka dobitnika. Ako nam je ne dostavite, nećemo vam moći uručiti nagradu. Bruto vrijednost nagrade je neto vrijednost nagrade uvećana za koeficijent poreznog odbitka. Dobitnik će primiti neto vrijednost nagrade. Eventualne dodatne obveze u vezi s porezom na dohodak na temelju godišnje porezne prijave dužan je podmiriti dobitnik sam.

11. Postupak naručivanja (kupovine)

Svima registriranim korisnicima savjetujemo da se prijave prije kupovine jer ćete jedino na taj način imati pravo na sve pogodnosti koje vam pripadaju.

Za pregled dostupnih proizvoda za kupnju jednostavno pregledajte internetski katalog proizvoda. Na stranicama su dostupni različiti filtri koji vam omogućuju da brže dođete do željenog proizvoda. Jednostavno pretraživanje proizvoda omogućuje vam i tražilica prema ključnim riječima ili šifri, koja se nalazi u gornjem desnom kutu u obliku povećala.

Kada pronađete željeni proizvod i – ako je dostupno više verzija – odaberete odgovarajuću verziju, s gumbima – / + odredite količinu koju želite kupiti te s potvrdom na gumb DODAJ U KOŠARICU dodate proizvod u svoju kupovnu košaricu. Odabir količine za kupnju ograničen je dostupnom zalihom, a ako proizvod nije na skladištu, kupovina nije moguća.

Pregled vaše košarice moguće je napraviti klikom na ikonu prodajne košarice u gornjem desnom kutu, gdje pratite trenutni odabir proizvoda s odabranim količinama i cijenama. Na ovom mjestu možete pojedinačnom proizvodu povećati, smanjiti količinu ili potpuno ukloniti proizvod iz košarice.

Kada ste zadovoljni s odabirom proizvoda i odgovarajućih količina i želite završiti kupovinu, u pregledu košarice kliknite na gumb »Na Blagajnu«.

Pokaže vam se pregled košarice i daljnji koraci procesa kupovine:

  • KOŠARICA – KOŠARICA – ovdje možete slobodno promijeniti količine odabranih proizvoda ili čak ukloniti proizvod. Ako želite dodati još neki drugi – novi proizvod, vratite se u trgovinu i dodajte ga kao što je opisano u točki 8. (ostali proizvodi u košarici neće biti obrisani). Ako izbrišete sve proizvode iz košarice, bit ćete obaviješteni da je vaša košarica trenutno prazna i klikom na gumb pod obavijesti »Natrag u trgovinu« bit ćete preusmjereni na stranicu sa svim proizvodima.
  • AKCIJSKE OBAVIJESTI – u vrijeme trajanja akcija ovdje će biti prikazan podsjetnik.
  • KOD KUPONA – ispod popisa proizvoda nalazi se prostor za unos kupona kako bi iskoristili pogodnosti koje kupon omogućuje. Ako kupon ne unesete i potvrdite, naknadne reklamacije neće biti prihvaćene, stoga vam savjetujemo da prije završetka kupovine provjerite obračun računa.
  • OBRAČUN RAČUNA – djelomičan iznos, dostava, ukupni iznos, iznos PDV-a, iznos za plaćanje.
  • PODACI PLAĆATELJA – s lijeve strane ispod popisa nastavite unositi podatke o plaćatelju, koje je potrebno ispuniti ako niste prijavljeni.
  • DOSTAVA NA DRUGU ADRESU? – ako želite da pošiljka bude dostavljena na drugu adresu, označite i unesite podatke za dostavu u odgovarajuća polja i eventualne napomene.
  • NAČIN DOSTAVE – ovdje birate opciju dostave ili osobnog preuzimanja.
  • PODACI O PLAČANJU – posljednji korak kupovine podijeljen je u tri koraka: u prvom koraku birate način plačanja, u drugom unosite potrebne podatke za plačanje i u trećem potvrđujete upoznavanje s općim uvjetima kupnje (ako se ne slažete s općim uvjetima, kupovina nažalost nije moguća).
  • NARUČI – klikom na ovaj gumb potvrđujete kupovinu.

U istom trenutku sve informacije o izvršenoj narudžbi bit će poslane na vašu e-mail adresu u obliku potvrde narudžbe.

12. Obrada narudžbe

Vaša narudžba će biti pregledana i može se dogoditi nekoliko različitih scenarija.

12.1 Narudžba u obradi

Web trgovina će započeti s aktivnostima potrebnim za izvršenje prihvaćene narudžbe odmah nakon njenog primitka.

12.2 Ograničenje kupovine

Dozvoljena je uobičajena kupovina u vrijednosti i količinama, sukladno dostupnosti zaliha prodavatelja.

Akcije i promotivne ponude vrijede za uobičajene količine kupovine iz zaliha prodavatelja do isteka trajanja akcije ili do rasprodaje zaliha.

U slučaju narudžbi koje ne odgovaraju gore spomenutom, prodavatelj zadržava pravo na izmjenu količina narudžbe ili o tome prethodno obavještava kupca.

12.3 Odbijanje narudžbe

Narudžba koja se utvrdi da se ne može realizirati prema navedenim uvjetima i podacima kojima web trgovina raspolaže, bit će odbijena. Kupac u tom slučaju ne može zahtijevati izvršenje takve narudžbe.

U slučaju narudžbe koja sadrži pogrešku (npr. neuobičajeno niska cijena proizvoda), prodavatelj zadržava pravo odbiti narudžbu i obavijestiti kupca o pogrešci. Kupac ima mogućnost poništiti takvu narudžbu ili potvrditi je uz ispravak pogreške, ali u nijednom slučaju ne može zahtijevati izvršenje početne narudžbe s pogreškom.

12.4 Pohrana narudžbe

Poslana elektronička narudžba ili sklopljeni kupovni ugovor pohranjuje se u sjedištu prodavatelja.

Partner i registrirani korisnik mogu pratiti sve svoje narudžbe na svom profilu u izborniku “Moj račun“, podizborniku “Moje narudžbe«.

13. Način plačanja i račun

13.1 Način plačanja

Prodavatelj omogućuje različite načine plačanja:

  • PLAČANJE PO PREDRAČUNU – ako je odabrano plačanje po predračunu prilikom završetka kupovine, kupcu će biti poslan predračun. Kupac prima predračun sa svim potrebnim podacima za plačanje na svoju e-mail adresu koju unese u web trgovini na odgovarajuće polje u postupku kupovine. Predračun vrijedi 3 (tri) dana od datuma izdavanja, unutar kojeg se kupac obvezuje podmiriti iznos na transakcijski račun prodavatelja. Prodavatelj će poslati naručene i plaćene proizvode nakon primitka plačanja. Eventualna uplata nakon isteka valjanosti predračuna neće obvezivati prodavatelja na izvršenje kupovnog ugovora, a cijeli iznos kupnine će biti vraćen kupcu najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od njegovog primitka.
  • PLAČANJE DEBETNIM ILI KREDITNIM KARTICAMA – omogućujemo plačanje sljedećim karticama: Visa, Mastercard, American Express, Discover, JCB i UnionPay
  • PLAČANJE PUTEM ELEKTRONSKIH SUSTAVA – omogućujemo plačanje putem PayPal sustava
  • PLAČANJE PO POUZEĆU – u slučaju odabira plačanja po pouzeću, obračunava se dodatni trošak od 2,00 € koji snosi kupac i prikazan je na računu te uračunat u konačan iznos za plaćanje. U tom slučaju, cijeli iznos kupovine, eventualni trošak dostave i trošak plačanja po pouzeću kupac plaća dostavljaču PACKETA prilikom dostave ili preuzimanja pošiljke.

13.2 Račun

Svakoj dostavi slijedi račun koji će biti poslan na e-mail adresu navedenu u narudžbi nakon otpreme pošiljke. Račun je u PDF formatu i XML formatu (eSlog), a u poruci je također uključena poveznica za pregled dokumenta na internetu, u slučaju da primatelj ne može otvoriti PDF račun.

13.3 Zadržavanje vlasništva

Vlasništvo nad proizvodom prelazi s prodavatelja na kupca u trenutku potpune isplate kupoprodajne cijene. Prodavatelj zadržava vlasništvo nad proizvodom do potpunog plačanja cijene.

14. Dostava

Dostava se vrši putem dostavne službe PACKETA isključivo unutar teritorija Republike Hrvatske.

14.1 Trošak dostave

Trošak dostave iznosi 4,90 € i obračunava se za svaku pojedinačnu narudžbu čiji iznos, uz eventualne popuste (npr. akcijski popust), iznosi manje od 85,00 €.

Trošak dostave prikazuje se prilikom završetka vaše narudžbe i naveden je na računu.

Dostava za narudžbe iznad iznosa od 85,00 € je besplatna.

14.2 Brzina dostave

Narudžbe poslane do 08:00 sati dostavljamo načelno sljedeći radni dan. Narudžbe ne dostavljamo subotom, nedjeljom, ponedjeljkom i praznicima. Razlog tome je osjetljiva priroda kozmetike i povezan rizik od kvarenja proizvoda koji bi bio duže od 24 sata izvan našeg neposrednog nadzora.

Tijekom praznika, kada je broj pošiljki povećan (npr. predbožićno razdoblje, akcije poput “Black Friday”), dostava može biti odgođena za 24 sata ili pomaknuta na sljedeći radni dan.

Za proizvode čiji će rokovi dostave biti duži od predviđenih, kupac će biti obaviješten o promijenjenom roku dostave.

14.3 Praćenje pošiljke

Praćenje vaše pošiljke omogućeno je putem brojke za praćenje i web usluge dostavne službe PACKETA “Praćenje pošiljke« U slučaju problema, obratite nam se na naš kontakt e-mail.

14.4 Nepreuzeta pošiljka

U slučaju da niste prisutni na adresi dostave, dostavna služba PACKETA obavještava vas o daljnjim mogućnostima preuzimanja. Ako se ne odazovete ili ne preuzmete pošiljku, pošiljka će biti vraćena u skladište kao “nepreuzeti paket” a narudžba će biti poništena.

15. Osobno preuzimanje

Osobno preuzimanje pošiljaka trenutno je moguće samo u Republici Sloveniji (detalji ispod) i samo ako je to označeno u narudžbi. Adresa za osobno preuzimanje:

Warehouse.si (HL-Labs)
Tržaška cesta 132
1000 Ljubljana
Slovenija

Preuzimanje je moguće ponedjeljkom, utorkom, srijedom i četvrtkom (osim na prazničke dane) od 7:00 do 15:00 sati, uz prethodni dogovor i do 16:30.

Skladište morate obavijestiti o svom dolasku najmanje 30 minuta prije i dogovoriti preuzimanje narudžbe na broj telefona +386 31 401 302 ili e-mail adresu info@warehouse.si.

Ljubazno upozorenje: bez prethodne najave preuzimanje narudžbe neće biti moguće.

16. Raskid kupoprodajnog ugovora (otkazivanje narudžbe)

Jednostrani raskid kupoprodajnog ugovora odnosi se samo i isključivo na fizičke osobe koje kupuju u našoj web trgovini.

Svaki korisnik (neregistriran ili registriran) koji obavi kupovinu u našoj web trgovini može kao kupac u roku od 14 (četrnaest) dana od primitka potvrde narudžbe, bez posebnog razloga pisano obavijestiti prodavatelja o raskidu kupoprodajnog ugovora ili narudžbe. U tom slučaju može koristiti obrazac “Raskid kupoprodajnog ugovora i povrat proizvoda“, koji je potrebno ispuniti i poslati na e-mail adresu info@hl-labs.hr.

Ako narudžba još nije poslana, otprema narudžbe bit će zaustavljena, a kupac će primiti nadoknadu sukladno onome što je navedeno u poslanom obrascu. Ako je kupac već primio narudžbu, mora osigurati odgovarajući povrat.

Vraćeni proizvodi moraju biti neotvoreni, neiskorišteni, neoštećeni, nepromijenjene količine i u originalnoj ambalaži.

Uz vraćene proizvode obavezno priložite primljeni račun te vašu obavijest ili naš ispunjeni obrazac “Raskid kupoprodajnog ugovora i povrat proizvoda” koji ste nam prethodno poslali na našu e-mail adresu (više o načinu pakiranja i opisu povrata možete pročitati u točki 19. Povrat).

Kupac mora robu vratiti u roku od 14 (četrnaest) dana od primitka na adresu:

Warehouse.si (HL-Labs)
Tržaška cesta 132
1000 Ljubljana
Slovenija

s napomenom “Odustajanje od kupnje i povrat proizvoda“.

Upozorenje: neposredne troškove povrata robe uvijek snosi kupac, osim ako nije prethodno dogovoreno drugačije. Pošiljke s otkupninom ne prihvaćamo.

Prodavatelj vraća cijeli iznos kupovine odmah ili najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od primitka obavijesti o odustajanju od ugovora. Prodavatelj može zadržati povrat primljenih uplata do preuzimanja vraćene robe ili dok kupac ne predoči dokaz da je robu poslao natrag, osim ako prodavatelj ponudi mogućnost da sam preuzme vraćenu robu.

17. Reklamacije

Svi kozmetički proizvodi HL pohranjeni su u specijaliziranim skladišnim prostorima s prilagođenim klimatskim uvjetima. Prije dostave svaki proizvod se pregledava i šalje neoštećen, u posebno izrađenoj namjenskoj ambalaži.

Vašu narudžbu pažljivo pakiramo kako bi do vas stigla neoštećena. Svi postupci rukovanja robom – od skladištenja do predaje dostavljaču PACKETA – pod stalnim su fizičkim i video nadzorom, sve u cilju osiguravanja visokih standarda i kvalitete usluge.

Molimo vas da uzmete u obzir da povećana osjetljivost ili alergijska reakcija na kozmetičke proizvode HL ne može biti smatrana kao roba s greškom. Također, manjkavosti u poklonima i drugim besplatnim pogodnostima koje nisu predmet vaše narudžbe ne predstavljaju robu s greškom.

Slikovni materijal proizvoda u našoj web trgovini je informativne prirode i nije obvezujući. Isto vrijedi za opise i karakteristike proizvoda (npr. ambalaža se može razlikovati zbog promjena od strane proizvođača).

Također, može se dogoditi da se INCI opis sastojaka proizvoda u web trgovini razlikuje od stvarnog popisa sastojaka na ambalaži proizvoda. Zbog mogućih razlika i promjena preporučujemo da sastav proizvoda provjerite izravno na ambalaži. Za sastav proizvoda odgovara proizvođač, a za njegovu usklađenost sa zakonodavnim normama odgovorna je osoba koja zastupa proizvođača u Europskoj zajednici, pa time i u Republici Hrvatskoj.

17.1 Izgubljena pošiljka

Ako kupac ne primi pošiljku u roku od 3 (tri) radna dana od najave pošiljke putem e-maila, prvo treba provjeriti status pošiljke pomoću poveznice koju je primio u najavi.

Ako status prikazuje pošiljku kao dostavljenu, a pošiljka nije dostavljena, kupac mora odmah obavijestiti ponuditelja putem e-maila info@hl-labs.hr.

U suprotnom, pošiljka se smatra dostavljenom i kasnije nije moguće reklamirati gubitak ili nedostavljenu pošiljku.

17.2 Reklamacija količine

Ako proizvodi u pošiljci ne odgovaraju količinski (dobavljena količina i količina navedena na računu se ne podudaraju), kupac mora obavijestiti ponuditelja najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od preuzimanja putem e-maila info@hl-labs.hr i priložiti ispunjeni “Reklamacijski zapisnik“.

U slučaju opravdane reklamacije, kupcu će biti odmah ili najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana poslan manjak ili vraćen odgovarajući iznos kupovine.

17.3 Reklamacija pogrešno dostavljenog proizvoda

Pošiljku i proizvode u njoj pregledajte odmah. Ako je u poslanom paketu pogrešan proizvod, kupac mora najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od preuzimanja obavijestiti ponuditelja putem e-maila info@hl-labs.hr i priložiti ispunjeni “Reklamacijski zapisnik“.

Na temelju odgovarajuće obavijesti i zapisnika, ponuditelj će u najkraćem mogućem roku i najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana zamijeniti proizvod ili, ako to iz objektivnih razloga nije moguće, vratiti kupninu.

Po primitku odgovarajućeg proizvoda kupac je dužan pogrešno primljeni proizvod ili proizvode (pravilno zaštićene i zapakirane kako bi se spriječila oštećenja tijekom transporta) zajedno s kopijom računa na koji se odnosi/-e i ispunjenim reklamacijskim zapisnikom predati zaposleniku PACKETA.

Zamjena je u slučaju opravdane reklamacije besplatna.

17.4 Reklamacija fizičke štete na paketu

Ako dostavna služba PACKETA pokušava dostaviti vidljivo oštećen paket, odmah ga odbijte prilikom pokušaja dostave i jasno navedite razlog odbijanja. Oštećenja paketa slikajte, također naljepnicu dostavne službe, ispunite “Reklamacijski zapisnik” i u njemu navedite sve zahtjevane podatke, te ga ispunjenog, zajedno sa slikama oštećenja, pošaljite na e-mail adresu info@hl-labs.hr.

Odbijeni oštećeni paket bit će preuzet natrag od strane dostavne službe PACKETA, a ponuditelj će osigurati dostavu odgovarajućeg paketa ili, u krajnjem slučaju, povrat novca u najkraćem mogućem roku, najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od primitka oštećenog paketa.

Zamjena je u slučaju opravdane reklamacije besplatna.

17.5 Reklamacija fizičke štete na proizvodu


Sadržaj zaprimljene pošiljke pregledajte odmah. Ako je bilo što oštećeno ili izliveno, odmah ili najkasnije u roku od 3 (tri) dana od preuzimanja pošiljke obavijestite ponuditelja. U tu svrhu ispunite “Reklamacijski zapisnik” i u njemu navedite sve zahtjevane podatke, te ga ispunjenog, zajedno sa slikama oštećenja, pošaljite na e-mail adresu info@hl-labs.hr.

Na temelju odgovarajuće obavijesti, ponuditelj će u najkraćem mogućem roku i najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana zamijeniti reklamirani proizvod ili vratiti novac.

Zamjena ili povrat novca u slučaju opravdane reklamacije su besplatni.

18. Odgovornost za materijalni nedostatak

Svi kozmetički proizvodi HL izrađeni su od vrhunskih sastojaka, u kontroliranim uvjetima te s automatskim načinom punjenja i pakiranja. Unatoč tome, uvijek postoji mogućnost da neki proizvod promijeni svoje osobine na putu do vas i da nakon otvaranja nije odgovarajući.

Proizvođač kozmetičkih proizvoda HL jamči da je vremenski period nakon otvaranja proizvoda, u kojem su osigurana sva svojstva proizvoda za koja je napravljen, 6 (šest) mjeseci nakon otvaranja originalno zatvorene ambalaže.

Minimalni rok trajanja kozmetičkih proizvoda HL naveden je na svakom pojedinačnom proizvodu u formatu mm/GG (npr. 06/25 znači da je siguran rok upotrebe do lipnja 2025. godine).

Sukladno Zakonom o obaveznim odnosima te zakonom o zaštiti potrošača, prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke u svom ispunjenju.

Nedostatak postoji:

  • ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili promet
  • ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata
  • ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane
  • kad je prodavatelj prodao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti.

Razlozi za ostvarivanje materijalnog nedostatka kod kozmetičkih proizvoda HL mogu biti različiti:

  • proizvod je promijenio boju koja nije uobičajena za neotvoreni proizvod
  • proizvod je promijenio miris koji nije uobičajen za neotvoreni proizvod
  • proizvod sadrži mrlje, fleke ili prljavštine
  • proizvod sadrži strano tijelo ili više njih
  • proizvod nema teksturu ili konzistenciju koja je uobičajena za neotvoreni proizvod
  • drugo (opisi pogreške)

Kupac nas mora obavijestiti o materijalnom nedostatku i u tom cilju ispuniti „Obrazac za reklamaciju materijalnog nedostatka“, navesti sve potrebne podatke i poslati nam ga na e-mail adresu info@hl-labs.hr.

Proizvod s materijalnim nedostatkom zajedno s obrazcem za povrat proizvoda treba poslati na adresu:

Warehouse.si (HL-Labs)
Tržaška cesta 132
1000 Ljubljana
Slovenija

s naznakom „Povrat proizvoda s materijalnim nedostatkom“.

Kupac nam mora omogućiti da pregledamo proizvod s materijalnim nedostatkom. Ako materijalni nedostatak nije sporan, zahtjev kupca bit će ispunjen što je prije moguće, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana. Ako postoji spor u vezi s materijalnim nedostatkom, kupcu ćemo u istom roku poslati pisani odgovor.

Ako je moguće, proizvod ćemo zamijeniti, u suprotnom ćemo vam vratiti novac. Zadržavamo pravo odbiti povrat proizvoda zbog materijalnog nedostatka ako utvrdimo da neupotrebljivost proizvoda proizlazi iz nepravilnog postupanja kupca odnosno korisnika.

19. Povrat

Za slučajeve povrata proizvoda, više proizvoda ili cijelog paketa primjenjuju se određena pravila, a u nastavku slijedi opis kako trebate postupiti da bi cijeli postupak bio što brže i uspješnije završen.

19.1 Postupak povrata

Ispunite odgovarajući obrazac vezan uz razlog povrata, koji sadrži sve informacije potrebne za izvršenje povrata, i pošaljite nam ga na e-mail adresu info@hl-labs.hr. Ako se radi o reklamaciji, priložite i fotografije oštećenja te fotografiju naljepnice dostavne službe.

Vraćeni proizvod ili proizvode pripremite za transport: proizvode odvojeno zaštićujte kako ne bi došlo do trenja, izlijevanja ili drugih oštećenja. Najbolje je koristiti materijale i ambalažu kojom su proizvodi bili zaštićeni kad ste ih primili.

U paket priložite kopiju računa na koji se odnosi povrat te ispunjeni obrazac koji ste nam prethodno poslali.

Dobro zatvoren paket pošaljite na adresu:

Warehouse.si (HL-Labs)
Tržaška cesta 132
1000 Ljubljana
Slovenija

Preporučujemo vam da povrat pošaljete preporučeno, jer ćete samo tada imati osiguranu praćenje pošiljke.

Osobni povrat na gore navedenu adresu skladišta moguć je samo uz prethodnu najavu i odobrenje. Predaja je moguća i vrši se ponedjeljkom, utorkom, srijedom i četvrtkom (osim na praznične dane) od 7:00 do 15:00 sati, uz prethodni dogovor i do 16:30 sati.

Skladištu morate obavijestiti o svom dolasku najmanje 30 minuta unaprijed i dogovoriti predaju vašeg paketa na telefonski broj +386 31 401 302 ili e-mail adresu info@warehouse.si.

Ljubazno upozorenje: bez prethodne najave preuzimanje paketa neće biti moguće.

Troškove povrata uvijek snosi pošiljatelj, osim ako je povrat opravdan ili unaprijed dogovoren drugačije. Pošiljke s otkupninom ni u kojem slučaju ne prihvaćamo. Zadržavamo pravo zadržati povrat plaćenih iznosa dok ne preuzmemo vraćenu robu ili dok kupac ne dostavi dokaz da je robu poslao natrag, osim ako sami ponudimo mogućnost da preuzmemo vraćenu robu.

19.2 Povrat novca

Na temelju vraćenih proizvoda i primljene dokumentacije te opravdane reklamacije, kupcu će biti odmah, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od zaprimanja obavijesti poslan novi proizvod ili vraćen proporcionalni iznos novca na navedeni broj bankovnog računa.

20. Ocjene, mišljenja i preporuke

Mišljenja, ocjene i preporuke koje kupci napišu dio su funkcionalnosti web trgovine i namijenjena su zajednici svih korisnika.

Pružatelj usluga omogućuje da ocjenu ili mišljenje za pojedini proizvod napiše samo kupac tog artikla. Kupac može ocijeniti proizvod od jednom (loše) do pet (odlično) zvjezdica, a može napisati i svoje mišljenje o proizvodu, koje će biti pregledano od strane pružatelja usluga prije nego bude objavljeno.

Pružatelj usluga neće objaviti mišljenja ili postove koji su uvredljivi, neprikladni ili koji prema mišljenju pružatelja usluga ne donose korist drugim korisnicima i posjetiteljima. Na web trgovini objavit će se sve ocjene kupaca.

Objavom mišljenja ili komentara, autor izričito pristaje na uvjete korištenja svog mišljenja ili komentara i omogućuje pružatelju usluga objavu dijela ili cijelog teksta u svim elektroničkim i drugim medijima. Pružatelj usluga ima pravo koristiti sadržaj mišljenja ili komentara neograničeno vremenski i u bilo koju svrhu koja je u poslovnom interesu pružatelja usluga, uključujući objavu u oglasima ili drugim marketinškim komunikacijama. Autor mišljenja izjavljuje i jamči da je vlasnik materijalnih i moralnih autorskih prava za napisana mišljenja i komentare te da ta prava u cijelosti i neograničeno prenosi na pružatelja usluga.

21. Privatnost i zaštita osobnih podataka

Pružatelj usluga se obvezuje štititi vašu privatnost. Svi osobni podaci korisnika web trgovine su povjerljivi i nikada neće biti proslijeđeni neovlaštenim osobama.

Osobni podatak je informacija koja vas identificira kao pojedinca: vaše ime, prezime, e-mail adresa, broj telefona ili adresa itd. Pružatelj usluga ne prikuplja vaše osobne podatke osim kada mu to omogućite ili pristajete na to, npr. prilikom narudžbe proizvoda ili prijave na našu e-mail newsletter uslugu. Pružatelj usluga će koristiti vaše osobne podatke za ispunjavanje sklopljenih ugovora ili vaših narudžbi, iz tehničkih razloga administracije na web stranici, kako bi vam omogućio pristup posebnim informacijama ili za opću komunikaciju s vama te za potrebe izravnog marketinga. Pružatelj usluga neće proslijediti vaše osobne podatke trećim stranama, osim ugovorenim obraditeljima osobnih podataka, kao što su:

  • programer i/ili integrator web stranice i web trgovine
  • vanjski izvođač skladištenja, pakiranja i slanja narudžbi (pošiljki)
  • dostavna služba PACKETA koja obavlja dostavu narudžbi (pošiljki


Većinu stranica naše web trgovine možete posjetiti, a da ne morate otkriti svoje osobne podatke. Ipak, neke informacije prikupljamo automatski pomoću kolačića i web signala, standardnih alata u web industriji. Korištenje kolačića i web signala omogućuje nam da prepoznamo vaš IP broj, vrstu preglednika koji koristite i vašu opću aktivnost na internetu. Ako onemogućite kolačiće na svom računaru, kupovina u web trgovini neće biti moguća. Kolačići su nevidljivi dokumenti koji se privremeno pohranjuju na vašem tvrdom disku i omogućuju našoj stranici prepoznavanje vašeg računara kada sljedeći put posjetite našu web stranicu. Pružatelj usluga koristi kolačiće samo za prikupljanje informacija koje se odnose na korištenje web stranice i web trgovine.

Za kupovinu u našoj web trgovini potrebni su nam vaši osobni podaci (ime i prezime, adresa, broj telefona i e-mail adresa). Nikada vam nećemo slati e-mailove na koje niste pristali. U bilo kojem trenutku možete se odjaviti s naših e-mail poruka putem e-mail adrese info@hl-labs.hr. Ako se promijene vaši podaci, molimo vas da promjenu zabilježite prijavom u izborniku “Moj račun“. Ukoliko se radi o promjeni koju ne možete sami obaviti, odmah nas obavijestite putem e-maila info@hl-labs.hr. Za zaštitu osobnih podataka odgovoran je i sam korisnik, tako što će osigurati sigurnost svog korisničkog imena i lozinke te odgovarajuću programsko (antivirusnu) zaštitu svog računala.

Kupovina i plaćanje putem web trgovine je sigurno. Sva plaćanja obrađuju se u stvarnom vremenu s trenutnim provjerama podataka u bankama. Sve novčane transakcije obavljene u web trgovini zaštićene su protokolom Secure Sockets Layer (SSL) i protokolom sigurnog šifriranja podataka. Ovaj napredni postupak šifriranja podataka omogućuje da osobni podaci ne mogu biti presretnuti. Osobni podaci šalju se u šifriranom obliku s vašeg uređaja na autorizacijski server banke i ne pohranjuju se na serveru pružatelja usluga. Ako želite provjeriti je li vaš preglednik u sigurnom načinu tijekom plaćanja, potražite ikonu brave u donjem kutu ili na kraju retka s naslovom u pregledniku.

Prijavom ili kupovinom u web trgovini posjetitelj pristaje i slaže se da pružatelj usluga pohranjuje, obrađuje i koristi osobne podatke dostavljene putem internetskog obrasca u sljedeće svrhe: telefonsko, pisano i elektroničko obavještavanje o novostima i ponudama, pozivi na događaje, segmentaciju kupaca, anketiranje, statističku obradu.

22. Zaštita maloljetnika

Pružatelj usluga web trgovine ne prihvaća narudžbe od osoba za koje zna ili sumnja da su djeca, osim ako ne imaju izričito dopuštenje njihovih roditelja ili skrbnika. Također, neće izdavati podatke prikupljene od djece trećim stranama, osim roditeljima ili skrbnicima.

Svaka komunikacija namijenjena djeci bit će primjerena njihovoj dobi i neće koristiti njihovu povjerenljivost, nedostatak iskustva ili osjećaj lojalnosti.

23. Autorska i intelektualna prava

Sva prava pridržana. Svi tekstovi, slike, grafike, zvučne datoteke, animacije, video snimke i njihovi izvedenice na ovoj stranici predmet su zaštite autorskih prava i druge intelektualne imovine. Ovi predmeti nisu dopušteni za kopiranje u komercijalne svrhe ili distribuciju, niti ih je dopušteno mijenjati ili ponovno objavljivati na drugim web stranicama.

Web stranica i web trgovina hl-labs.hr mogu također sadržavati slike za koje je pružatelj usluga stekao pravo na korištenje, ali su zaštićene autorskim pravima treće strane.

Pružatelj usluga ni u kojem slučaju nije odgovoran za bilo kakve poveznice koje nisu dio ove web stranice, ili bilo koje druge web stranice koje su ili nisu povezane s ovom web stranicom. Pružatelj usluga odbija svu odgovornost za točnost bilo kakvih podataka koji su dostupni na tim povezanim stranicama, kao i za bilo koji proizvod ili uslugu dostupnu na tim web stranicama.

Logotipi, fotografije, slike, snimke i tekstovi su vlasništvo pružatelja usluga i/ili proizvođača Pharma Cosmetics. Iako se pružatelj usluga trudi osigurati točne fotografije proizvoda prikazanih na web stranici i web trgovini hl-labs.hr, potrebno je sve fotografije smatrati simboličnima. Fotografije ne jamče svojstva proizvoda.

24. Viša sila i bitno promijenjene okolnosti

U slučaju nastupa više sile, pružatelj usluga nije odgovoran za ispunjenje obveza. Takvi slučajevi mogu biti gubitak pošiljke, nesreća u skladištu, prekid dostave, prirodna nepogoda, rat, itd.

Pružatelj usluga također ne preuzima odgovornost za nedjelovanje trgovine zbog neznanja korištenja, bilo kakvih posljedica zloupotrebe web trgovine, nedjelovanje usluge zbog prekida mreže, nestanka struje ili drugih tehničkih smetnji koje mogu privremeno ili dugoročno ometati normalno korištenje.

25. Ograničenje odgovornosti

Pružatelj usluga zadržava pravo na bilo kakve promjene općih uvjeta poslovanja bez prethodne najave. Promjene stupaju na snagu od trenutka objave i obvezuju korisnika.

Pružatelj usluga se trudi osigurati ažurnost i točnost podataka objavljenih na svojoj web stranici i web trgovini. Ipak, svojstva proizvoda, dostupnost ili cijene mogu se promijeniti vrlo brzo, a pružatelj usluga ne stigne ažurirati podatke. U tom slučaju, pružatelj usluga će obavijestiti kupca o promjenama i omogućiti mu da odustane od ugovora o kupnji ili zamijeni naručeni proizvod.

Pružatelj usluga nije odgovoran za sadržaj mišljenja o proizvodima koje napišu posjetitelji. Mišljenja će biti pregledana prije objave i odbijena ako sadrže očite neistine, neprikladne, obmanjujuće ili uvredljive informacije. Pružatelj usluga ne odgovara za informacije u mišljenjima i ograničava svu odgovornost koja proizlazi iz danih informacija u mišljenjima.

Pružatelj usluga ima mogućnost odustajanja od ugovora o kupnji samo u slučaju očite pogreške. Očita pogreška označava pogrešku u bitnim svojstvima proizvoda i sve pogreške koje prema običajima trgovine ili namjeri korisnika smatraju odlučujućima, a koje pružatelj usluga ne bi prihvatio ili sklopio ugovor u slučaju da je znao. To uključuje i očite pogreške u cijeni.

26. Prigovori i sporovi

Pružatelj usluga poštuje važeću hrvatsku i europsku zakonodavstvo i čini sve što je u njegovoj moći kako bi osigurao učinkovit sustav obrade prigovora.

U slučaju problema, kupac se može obratiti pružatelju usluga telefonom na broj +385 98 99 24 004 ili putem e-maila na info@hl-labs.hr.

Osoblje pružatelja usluga odlučit će o prigovoru u najkraćem mogućem roku, odnosno najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od primitka cjelokupne dokumentacije koja je potrebna za ocjenu. Pružatelj usluga će poslati odgovor na prigovor s odgovarajućim pojašnjenjima u pisanom obliku na kontakt adresu kupca (u većini slučajeva na e-mail adresu). Kupac ima pravo na prigovor podnijeti žalbu.

Pružatelj usluga će na mogući žalbeni prigovor kupca poslati odluku o žalbi s odgovarajućim pojašnjenjima u pisanom obliku u roku od 14 (četrnaest) dana na kontakt adresu kupca (u većini slučajeva na e-mail adresu). Time je odluka pružatelja usluga konačna i postupak žalbe završen. Ukoliko kupac nije zadovoljan rješenjem prigovora, može podnijeti tužbu nadležnom sudu.

Cjelokupni postupak obrade prigovora je povjerljiv.

26.1 Izvansudno rješavanje sporova (arbitraža)

S ciljem rješavanja potrošačkih sporova, pružatelj usluga omogućuje i na svojoj web stranici objavljuje elektronsku poveznicu na platformu za internetsko rješavanje sporova (SRS). Platforma je dostupna potrošačima na ovoj poveznici na ovoj poveznici.

Ova uredba proizlazi iz Zakona o izvanusudnom rješavanju potrošačkih sporova, Uredbe (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o internetskom rješavanju potrošačkih sporova i izmjena Uredbe (ES) br. 2016/2004 i Direktive 2009/22/ES.

U skladu s zakonodavstvom ne priznajemo drugi način izvanusudnog rješavanja potrošačkih sporova kao mjerodavan za rješavanje potrošačkog spora koji bi potrošač mogao pokrenuti prema Zakonu o izvanusudnom rješavanju potrošačkih sporova.

26.2 Relevantno pravo i nadležni sud

Pružatelj usluga je svjestan da je bitno obilježje potrošačkih sporova nesrazmjer između ekonomske vrijednosti zahtjeva i potrebnog vremena i troškova rješavanja spora, što je ujedno i glavna prepreka pokretanju spora potrošača pred sudom. Stoga pružatelj usluga ulaže sve napore da se eventualni sporovi riješe mirnim putem.

Ukoliko spor nije moguće riješiti sporazumno ili uz pomoć izvansudskog postupka (arbitraže), za presudu isključivo se priznaje sudska nadležnost prema sjedištu pružatelja usluga.

27. Završne odredbe

Opći uvjeti poslovanja stupaju na snagu 01.01.2025.

Objavljeni su i dostupni na web stranici hl-labs.hr.

Krško, 01.01.2025

HL Always Active Hrvatska

KONTAKTIRAJTE NAS

HL Always Active Hrvatska

Estetic Locus d.o.o.
Rozmanova ulica 29, 8270 Krško
Slovenija (EU)

Telefon: 098 99 24 004
E-adresa: info@hl-labs.hr

Aktualni katalog proizvoda HL Labs 2025

Otvorite katalog